tisdag 23 februari 2010

Idag är en bra dag!

Morgonen börjar med en liten solstråle bredvid mig i sängen. Knäpptyst låg hon där och tittade på mig med sina stora blå ögon medan hon frenetiskt pillade på mina fingrar med båda händerna. Hon älskar att pilla på fingrar, både sina egna och andras.

Jag kliver upp och ser att jag fått mail från älsklingen. Åh, vad jag saknar honom. Han verkar ha det bra i Kina och av de bilder han skickade till mig på lägenheten så verkar det inte så värst farligt att bo där heller.

Bella ligger i gymet och pratar och boxar på figurerna medan jag surfar och äter frukost. För en vecka sedan hade jag aldrig kunnat tro att det skulle kunna ske innan hennes 16-årsdag.


Body som faster Lykke gjort




2 kommentarer:

  1. va skönt att det börjar gå åt rätt håll! vad gör karln där borta? :)

    SvaraRadera
  2. sv: okej, va spännande! :) ja, det är vad jag fick :/

    SvaraRadera

Du har ordet <3