onsdag 27 januari 2010

Moi?


Fick den här utmärkelsen av Muppsan, tack snälla!

Den för med sig lite förpliktelser också:

A: Kopiera awarden på er blogg!
B: Länka till personen/erna som gett dig awarden!
C: Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till!
E: Länka till deras bloggar!
F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dem denna award!

Mina sju intressanta fakta:

1. Pratar i sömnen

2. Har varit i Afghanistan

3. Är beroende av att-göra-listor (glömmer annars så lätt)

4. Har aldrig haft hål i tänderna

5. Önskar mig alltid en häst i julklapp (fjording så klart)

6. Tror att A:s mormor är närvarande då och då

7. Brottas alltid med min blyghet

Jag ger min award vidare till:

Bodil, Sara, Danni, Lykke, Linda, Creyla och Dagens Tema


3 kommentarer:

  1. Tack, vad gulligt av dig! :) Jag har dock redan gjort ett inlägg om den för några dagar sedan, så jag hoppar över det nu. Men tack ändå! :)

    Sv: Victors mammas blogg finns på http://denstarkastestjarnan.blogg.se Var beredd på tårar i mängder....

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket för den fina utmärkelsen! Jag ska absolut skriva om det men det får bli senare idag. Nu först ska vi till doktorn.

    Ha en riktigt fin torsdag!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Nu har jag äntligen kommit mig för att blogga om den också. Men bättre sent än aldrig? :)

    SvaraRadera

Du har ordet <3