tisdag 20 oktober 2009

31+5 (Svettas)

Jag som alltid brukar frysa och sitta med filtar och täcken, svettas nu konstant. Jag får riktiga turer då jag blir överhettad och känner mig svimfärdig av värme. Som nu. Svetten lackar i pannan och jag känner mig illamående. Nästan lite sjuk. Om fem minuter är det över.

Fladdor ligger fortfarande med huvudet neråt. Rumpan putar ut under revbenen på höger sida och han/hon kraffsar med fötterna i solar plexus. Det gör ont ibland. Igår kastade jag en skopa glass över soffan då Fladdor kom åt någon nerv.

Nu ska jag sätta mig och göra en inköpslista till A från IKEA. Äntligen öppnar IKEA på Svågertorp och eftersom vi verkligen behöver en deö saker därifrån så kan vi inte vänta, utan måste dit under öppningsveckan. Tur att A erbjöd sig att köra dit dagtid (jag vill ju egentligen dit, älskar IKEA, men jag har insett nu att det inte är lämpligt...).

1 kommentar:

  1. haha jag har blivit MYCKET varmare nu som gravid, sover med fönstret öppet så fredrik håller på att frysa ihjäl. Annars brukar det vara tvärtom :-)!

    ikea är bästa affären, eller bland de bästa iaf hihi! se till att ladda upp med massa ljus nu inför mörkret!

    kram

    SvaraRadera

Du har ordet <3