lördag 10 oktober 2009

30+2 (Ensam)

A är och spelar dator med sina vänner, så jag gör det jag gör som mest hela dagarna... Surfar.

Just nu försöker jag stoppa mig själv från att överkonsumera klänningar till min gravida mage. Älskar fina klänningar på växande magar, men äger inte en enda själv.

Man kan ju alltid önska sig <3

Älskar den vackra yllekappan. Hade varit så fin på mig i vinter ;-) Min vanliga vinterjacka når ju inte alls om mig så det är klart att man tvekar att ge sig ut på promenader nu när det börjar bli kallt.

Kläderna ovan kommer från asos.com

Mår faktiskt bättre idag, om inte helt bra, faktiskt. Ingen influensa här inte!

3 kommentarer:

  1. Överkonsumera på bara!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Kappan är supersnygg!

    SvaraRadera
  2. Ha! Det ska jag säga till A!

    SvaraRadera
  3. Skönt att du mår bättre! Krya på dig!
    Kram

    SvaraRadera

Du har ordet <3