söndag 19 juli 2009

18+2 (Men shit!)

Jag blev tipsad av min älskade svägerska om en butik som säljer behåar. Jag var inne idag och personalen hjälpte mig hitta rätt storlek. Jag trodde verkligen att jag hittat rätt storlek eftersom jag provat ALLA storlekar som finns i hela världen. Men nä. JAg hade jäkligt fel. När de dessutom hade 50% rabatt på ALLT i butiken så passade jag på. Så nu är jag välutrustad fram tills amningen. Då ska jag göra ett nytt besök.

Helt underbart.

När jag och A gick förbi alla skyltfönster så slog det mig att jag nu faktiskt ser lite gravid ut. Inte bara pga magen utan även för att jag vaggar fram som en gammal tant. Eller en gravid kvinna med foglossning. Den är inte rolig. Det känns som om jag smulas sönder. Det är ju i praktiken det som händer, men att det skulle kännas så mycket hade jag inte väntat mig. Hoppas det går över!

Nu ska jag njuta av ledigheten och skriva lite brev!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du har ordet <3