tisdag 23 juni 2009

15+5 (Svettas som aldrig förr)

Ja svetten rinner och jag mår illa illa illa. Så där så det vattnas i munnen. Usch. Hur ska jag fixa att jobba inatt? Det blir väl till att trycka i mig Lergigan och ta med kex så att jag klarar mig. Det är inte så roligt att få klökningar på jobb. Föräldrarna kan ju tro att jag mår illa av deras söta små godingar...

Potatisen står på spisen och jag ska vända laxen (fy fan vad den luktar, det var verkligen fel val av fisk en sån här dag).

Har känt bebisen flera gånger idag. Jag är helt säker på att det är den. Jag undrar vad det är för en filur. Flicka eller pojke? Theo eller Bella? Har börjat drömma skumma drömmar också, som att bebisen föds med läpp- och gomspalt. Eller fyra armar men inga ben. Inget kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du har ordet <3