onsdag 17 juni 2009

14+6 (Vagnen har kommit!)

Nu har vagnen kommit. Jag slet verkligen för att få upp hela paketet till andra våningen. Trodde att de skulle leverera vagnen i kanske två eller tre delar åtminstone, men nej. Så jag drooog upp hela paketet upp för vår skruvade trappa ALLDELES SJÄLV. Stolt.

Så tänkte jag, att när jag hade fixat den biten, så skulle jg även fixa att få ihop vagnen. Så jag slet upp alla delar och spred ut dem över lägenheten. Öppnade bruksanvisningen.

"Tryck in knappen på handtaget och fäll upp vagnen." Done! "Tryck in bulten på hjulet och sätt på hjulet på vagnen." Vilken bult? Där är väl ingen bult? Där är i alla fall inget man kan tryck in någonstans... Eller?

Så långt kom jag. Så nu ligger vagnen utspridd och jag kan inte få ihop den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du har ordet <3