fredag 12 juni 2009

14+1 (100 dagar)

Idag har jag gått 100 dagar (dvs om vp-datumet stämmer).
Igår gick jag mitt första pass på mitt underbara sommarjobb. Jag åt inte på fyra timmar och märkte inte ens av det! Jag älskar mitt Lergigan! När jag kom hem somnade jag så klart i soffan, men kände mig piggare än någonsin igen på kvällen. Så skönt att för en gång skull slippa illamående!

Svärmor och svägerskan hälsade på mig på jobbet och de är helt galna. De hade köpt babyskor - två par! Men det kändes så bra just för att jag hade gått fjorton hela veckor igår! Nu är det på riktigt!

Nu är Fladdor ca 10,1 cm och väger ca 70 g (hjässa till stuss mätt). Men tänk att h*n dessutom har små ben och armar som vevar runt därinne. Att denna lilla varelse suger på tummen och gör andningsrörelser! Helt fantastiskt.

1 kommentar:

Du har ordet <3