torsdag 4 juni 2009

13+0 (Laxoberaldroppar is the shit)

Trodde inte att laxoberaldropparna hade verkat. Var mycket besviken ända fram tills för en halvtimme sedan. Jag kan bli beroende av dessa - det blev mycket bra till slut :-)

I förrgår var jag så glad - hade sovit gott med endast ett nattligt toabesök och enhel dag utan något som helst illamående. Så var det nästan i går också.

Idag däremot, vaknade jag AV illamående. Jag panikbredde ett par mackor med salami och slängde i mig ett glas juice. Det skulle jag INTE gjort. A kan vittna om mitt språng in till toaletten, jag gled på knäna fram till hinken (ljuvliga hink, du är min vapendragare) och kaskadkräkte så att det skvätte i ansiktet. Fy f-n. Det var den värsta kräken under dessa veckor... Fick inte luft och snoret rann. A servade mig med rena hink och vatten. Han sprang som en skållad råtta melln kräkningarna. Men nu är det bättre!

(Läste precis att man inte ska äta salami som är vakuumförpackad utan bara delikatessalami... Ooops.)

Så till Fladdor. Enligt litteraturen är h*n nu 8 cm "rump to crown". Eller som Calle uttrycker det - som en tigerräka. H*n har börjat få lite hår på hjässan och dricker fostervatten och kissar i det. Nice.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du har ordet <3