söndag 10 oktober 2010

Utmaning

Blev utmanad av Petra


4 tv-program

Desperate Housewives, Greys Anatomy, Dexter och Scrubs

***

4 saker jag gjort idag

Lagt in all tvätt i garderoberna (äntligen), tvättat en resesäng, ätit mysig frukost med mannen och dottern och bäddat rent!

***

4 saker jag längtar efter

Minifladdor, jul, syster och minisemestern på fredag!

***

4 saker på önskelistan

Objektiv, TENS, lite nytt i garderoben och SPA-besök!

***

4 saker jag avskyr

Lögner, blodkorv (blodpudding, palt osv), när inte kroppen fungerar och bråk.

***

4 saker jag tycker om att göra

Vara med familjen, fotografera, äta och sova :-)

***

4 saker jag ätit idag (lördag)

Mannagrynsgröt, smörgås, en kola (oups) och en järntablett!


Jag skickar vidare utmaningen till Åsa, Sofie och Jenny!

1 kommentar:

  1. Hejsan, hittade in hit :) Vad kul att ni också har barnen tätt :) hur mycket kommer det att skilja? :)

    SvaraRadera

Du har ordet <3