tisdag 12 oktober 2010

Nu börjar det arta sig!


Mannens blogg-surprise börjar ta form! I morgon, kanske, får ni se!

Sitter och trixar lite med det nu ikväll, men måste snart avsluta eftersom jag ska hinna måla det allra sista på Minifladdors vagga.

Vaggan är en gåva från Bellas farmor. Den behövde putsas lite och nu när den är målad har den blivit så fin! Vi valde en antikvit halvmatt färg (jättesvår att måla med!). Jag kunde inte hålla mig längre, utan tvättade kudde, täcke och spjälskydd till den idag. Måste göra spjälskyddet lite smalare, men sen är vaggan redo att bäddas.

Lite tidigt kan tänkas, men det finns ju inget mysigare än att vänta med en färdigbäddad bebissäng i väntans tider!

3 kommentarer:

  1. Nu fattar jag ju vad du menar. Har klippt bort golvet och det ser mycket bättre ut. Nu kan jag dock inte ladda upp bilderna. Skitförbannad. Jävla blogg!!

    SvaraRadera
  2. Ja, eller hur?

    Du, en bild på vaggan vill jag se

    SvaraRadera

Du har ordet <3