onsdag 11 augusti 2010

Trötter

Måste vara en ny fas. En trött fas.

Fladdorflickan vaknade 06.30 (mot vanliga 05.00) i morse, sov middag 45 min till 10.00 och nu var hon jättegnällig under lunchen. Hon ville ingenting så jag gav henne nappen (usch och fy på mig) vid bordet och då lägger hon sitt lilla huvud på sned och somnar.

Helt otroligt. Denna flicka slutar inte att förvåna mig. Jag trodde verkligen, för några månader sedan, att hon aldrig kommer bli en sådant barn som somnar lite varstans. Hon är ju ett aktivt barn. Väldigt aktivt och med aptit på livet. Skyller återigen på tänderna i överkäken som ligger som slickat innanför tandköttet, men inte riktigt vill bryta sig genom.

3 kommentarer:

  1. haha det är så sjukt sött när de somnar sittandes, då är man TRÖTT! och ändå ska man kämpa in i det sista hihi...
    Vilken skön sovmorgon ni fick idag!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Sv: Mjo, det hade varit mysigt och mer spännande om man inte vetat men förstår inte hur du står ut så länge ^^ Vi var helt säkra på att vi inte skulle ta reda på det men det är ju så svårt, man är för nyfiken xD
    Vad tror du att det blir denna gången? :)

    Va roligt! Du får berätta hur det gick sen :)
    Kramar!

    SvaraRadera

Du har ordet <3