onsdag 4 augusti 2010

Smärtorna igår

Ringde min barnmorska idag angående de hiskeliga smärtor jag hade igår. Hon ville att jag genast skulle åka in om jag fick sådana smärtor igen och att jag även kom på ett besök hos henne på månd förmiddag så att hon kunde klämma igenom magen.

Känns skönt att bli tagen på allvar angående detta.

Hon sa till en början att det kunde vara ligamenten som livmodern hänger i, men jag förklarade att jag inte tror att det var ligamenten som smärtade igår. Ligamenten känner jag ju av till och från, speciellt om jag lägger mig på sidan och livmodern "hänger" så att det gör lite ont. Det känns ju också som knivhugg, men går över direkt om jag bara ändrar position...

Idag är jag inte lika orolig över smärtorna jag hade igår, men det beror nog mest på att jag inte känner något idag och Minifladdor sparkar på bra därinne fortfarande.

1 kommentar:

  1. Skönt att de tar dig på allvar!

    Nä, jag borde väl fota i Raw, men har för klent minneskort. Får bara plats med ett fåtal bilder. Sen har jag absolut ingen aning om hur det funkar med framkallning och sånt sen. Är det som vanligt eller?

    Ja, jag älskar Sats. Bästa stället ever

    SvaraRadera

Du har ordet <3