fredag 16 juli 2010

Paketet!

Ni kommer ihåg att jag fick ett paket häromdagen. Innehållet var jättefint och något som jag verkligen önskade mig då jag var gravid med "Fladdor".

Jag trodde först att det var en överraskning från mannen. Men han nekade. Hrm... Jag ringde runt till alla anhöriga för att kolla om de skickat något till mig. Men alla nekade.

Jag är fortfarande fundersam på vem som skickat paketet. I det låg nämligen bara produkten och ett par broschyrer. Ingen lapp, ingen följesedel. Nada.
Så, vem det än är som skickat det, så är jag sååå glad för innehållet!

Ett par Sobea mamma-yoga-gravidbyxor. Råååsa med bruna muddar. Jättesköna, jättefina och alldeles, alldeles underbara!

Love them!

Tack så mycket NÅGON som skickat dessa till mig!


Bild lånad från Sobea.se

1 kommentar:

Du har ordet <3