onsdag 16 juni 2010

Sommaren är äntligen här!

Idag har jag och Bella gått och myst i trädgården. JAg har gjort en liten rabatt och rensat gräsmattan från klöver (uscha, för dessa hemska långa saker som kväver min fina gräsmatta)...

Solen har lyst och värmt oss och jag har gått och tänkt på bebisen i magen. Tänk att där är en bebis därinne. Det går verkligen upp för en när man har fått se den på ultraljud.

Barnmorskan som vi hade igår var sååå gullig och tog jättefina bilder! Hela sex fsuperfina bilder fick vi!
En riktig liten kicker

6 kommentarer:

  1. Ja det ser verkligen ut som en liten fotbollsspelare! Har du nåt på känn, om det kanske är en liten kille ;-)?

    Bra gissat dårå!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Shit, det är ganska precis ett år sedan vi fick se Mait på riktigt, inan var hon bara ärtan, men vi fick se henne i tolv + 4 och då var det en människa.. Helt otroligt. Gråter en skvätt..

    SvaraRadera
  3. Åh, men gud så vackert... tänk att den redan är så stor!! Inser nu hur snabbt de där 9 månaderna går egentligen, det känns som igår jag själv gjorde det första ultraljudet... för typ precis ett år sen :)

    Och ja, det finns lite olika "smaker" på kapslarna till Nespresso-maskinen vi har hemma... märker dock inte sån stor skillnad på de olika kaffebönorna, sån finkännare är jag inte ;)

    SvaraRadera
  4. åh vilken fin liten sötnos! grattis till lyckat ultraljud :)

    SvaraRadera
  5. vilken fin bild! va tydligt man ser allt.

    SvaraRadera
  6. Yeahy!
    KICKER! = Kille. (shit...)
    // A

    SvaraRadera

Du har ordet <3