lördag 26 juni 2010

Natusan first touch


Förra veckan fick jag hem ett paket från Buzzador med flaskor från Natusans first touch-serie.

Jag har nu provat babyoljan och badtvålen till Bella i en vecka och tycker om produkterna.

Oljan använder jag när Bella känns torr och badtvålen använder jag som skum i badet! Produkterna är godkända av danska Astma- och allergiförbundet och Natusan lovar att produkterna inte svider i ögonen (flaskorna är märkta med "No more tears-symbolen"). Produkterna är dessutom Svanen-märkta!

Så här skriver Natusan:

Natusan® first touch är den första produktserien i Norden speciellt utvecklad för nyfödd hud. Serien är kliniskt testad, parfymfri, dokumenterat mild och innehåller produkter som är utvecklade enligt Svanens tuffa miljökrav. Produktutvecklingen har även skett i samarbete med danska Astma-Allergiförbundet.


Vad använder ni för produkter till er baby?
Vad är er uppfattning om varumärket Natusan?

Vill du också bli en Buzzador? Som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster. Följ den här länken Följ den här länken så det framgår att det är jag som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är Fladdormamman):
https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=Fladdormamman

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du har ordet <3