söndag 16 maj 2010

Hemma igen!

Borta bra, men hemma bäst! Så är det verkligen, men det har varit så avkopplande att komma ifrån och bara vara tillsammans hela lilla familjen! Bella har skött sig exemplariskt och har charmat så många människor med sina leenden!Jag är världens lyckligaste gravidis just nu. Världens lyckligaste och mest illamående gravidis, skulle jag vilja tillägga.

Akupunkturen hjälper verkligen - i fyra dagar - sedan kommer illamåendet krypande. Tur att jag fick Lergigan utskrivet!

Tänk att om en månad ska vi få stifta bekantskap med vår nya familjemedlem. Jag tror (och hoppas) att det kommer kännas mer verkligt då. Just nu kan jag inte alls förstå att jag kommer vara tvåbarnsmamma inom loppet av ett år.

Inga cravings än så länge, men fruktsallad är underbart och jag är sjukt sugen på spaghetti carbonara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du har ordet <3