torsdag 11 mars 2010

Dove VisibleCare


Fick, som buzzador, för ett par veckor sedan hem ett paket med produkten Dove VisibleCare med Nutrium Nu har jag provat Dove VisibleCare i lite mer än två veckor. Dove utlovar lenare och mjukare hud redan efter sju dagars användning. Jag som är så torr att huden spricker har inte märkt någon markant skillnad i min hud, men jag gillar produkten ändå.

Den känns skön att använda och doftar himmelskt! Doften är det jag gillar bäst och eftersom jag är sucker för fräscha dofter (typ nytvättade kläder) kommer även i fortsättningen använda Dove VisibleCare.

Produkten löddrar mindre än jag trott, med tanke på hur mycket skum det blev när jag gjorde ett skumtest, men den känns riktigt skön mot huden och rinner inte av kroppen direkt.

Så så, ut och prova Dove VisibleCare!

Vill du också prova produkter gratis? Följ den här länken så det framgår att det är jag som har bjudit in dig (mitt användarnamn som Buzzador är Fladdormamman):
https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=Fladdormamman

3 kommentarer:

  1. Ja jag tyckte också det :) Jag har faktiskt en LO till att visa som gjordes igår men har inte hunnit fota den :P Skönt när lillkillen sover en massa, dock e han krasslig nu, typiskt till dopet :(

    SvaraRadera
  2. Åh den där borde jag pröva! Låter ju riktigt bra, jag har också väldigt torr hud. Tack för tipset om länken. Kram Emmy

    SvaraRadera
  3. Buzzador är kul, särskilt när man samlat ihop mycket poäng så att man får vara med i många kampanjer :)
    Dove brukar dofta riktigt gott så jag kan tänka mig att även denna produkt gör det. Ska nog testa någon gång framöver :)
    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera

Du har ordet <3