torsdag 29 oktober 2009

33+0 (Sjuuuk)

Jag är verkligen sjuk. Höll på att svimma av värmeslag på bussen hem från stan. Jag var så illamående och darrig att jag trodde att något verkligen var fel. Nu mår jag bättre, men känner mig fortfarande dålig. Måste vara en dunderförkylning jag råkat ut för.

I morgon blir det vila.

Hann åtminstone bli både skalpmasserad och klippt på fina Larsson & Lange och det var så skönt att bli av med allt det slitna sommarhåret. Ja, jag har faktiskt inte klippt mig sedan början på sommaren - dels för att "min" frisörska slutat och dels för att jag verkligen ville spara lite längder.

Clementiner, amningsinlägg, Renässans nässpray och en termometer till Fladdor blev dagens klipp.

yearbookyourself.com kan man ha roligt när man har tråkigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du har ordet <3