tisdag 13 oktober 2009

30+5 (Gravidfika och tandläkarbesök)

Uppe med tuppen, har sovit som en stock inatt och bara varit uppe en gång. Äntligen ska jag träffa fina Jenny för lite fika med våra tjocka magar! Ska bli så mysigt att träffa henne och prata av sig lite graviditet.

Sen blir det tandläkarbesök, eller egentligen ett tandhygienistbesök. Ska bli skönt att putsa tänder och ev ta bort lite plack. Har ju aldrig haft hål i tänderna så jag hoppas att det håller i sig, men jag är faktiskt rädd för att kräkningarna under början av min graviditet ska ha ställt till det lite för mig...

Nu är magen så stor och otymplig att jag verkligen har svårt att sätta på mig mina skor. Jag skulle behöva ett par enkla skor som funkar i vinter som det bara är att dra på sig. Tips, någon?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du har ordet <3