söndag 7 juni 2009

13+3 (Bästa julklappen)

Enligt mina beräkningar så kommer vår familj bli berikad med ett litet knyte den 9 dec. Jag vet inte längre om jag tror det.

Nu tror jag snarare den 14 dec. Jag känner det på mig. Täbk nästa julafton. Då sitter vi där, lilla familjen. Jag kommer få den finaste julklappen någonsin i år.

Mamma köpte garn i fredags. Hon är så pysslig och ska virka en liten babyfilt. Hon som alltid sag "kom inte hem och var gravid" (senast i höstas). Jag trodde faktiskt inte hon skulle bli glad när vi berättade... Oj, så fel jag hade. Hon tjuter bara hon ser mig nu :-)

Tänker lägga upp en liten omröstning med namn, som ni kan klicka på. Vi är rätt säkra på vad vi gillar men vill ändå se vad andra kan tänkas gilla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du har ordet <3